Joriy yilning 4-23-iyul kunlari qishloq xo‘jaligini masshtablash va modernizatsiya qilishni rivojlantirish va boshqarish bo‘yicha onlayn-seminar bo‘lib o‘tdi. Tadbir doirasida “TUPROQSIFATTAHLIL” DUK va Xitoy qishloq xo‘jaligi fanlari akademiyasi (CAAS) o‘rtasida hamkorlik memorandumi imzolandi.
Seminarda O‘zbekiston tomondan “TUPROQSIFATTAHLIL” DUK mutaxassislari va rahbarlari, Xitoy tomondan esa Xitoy qishloq xo‘jaligi fanlari akademiyasi (CAAS) mutaxassislari ishtirok etishdi. Seminar davomida Xitoyning tuproqshunoslik sohasidagi tajribasini quyidagi yo‘nalishlarda o‘rganish maqsadida Xitoy qishloq xo‘jaligi fanlari akademiyasi bilan hamkorlik qilishga qaror qilindi:
Ma’lumot uchun: Xitoy qishloq xo‘jaligi fanlari akademiyasi qishloq xo‘jaligi va tuproqshunoslik sohasidagi dunyodagi yetakchi ilmiy-tadqiqot institutlaridan biri hisoblanadi. Xitoy qishloq xo‘jaligi fanlari akademiyasida qishloq xo‘jaligi resurslari va atrof-muhitni himoya qilish yo‘nalishlarini o‘z ichiga olgan 8 ta dissiplinar klasterlari mavjud.
С 4 по 23 июля текущего года в онлайн формате прошел семинар по развитию и управлению масштабирования и модернизации сельского хозяйства, в рамках которого был подписан Меморандум о сотрудничестве между ГУП «TUPROQSIFATTAHLIL» и Китайской академии сельскохозяйственных наук (CAAS).
Участниками семинара со стороны Узбекистана стали специалисты и руководители ГУП «TUPROQSIFATTAHLIL», а со стороны Китая – специалисты Китайской академии сельскохозяйственных наук (CAAS). В ходе семинара было принято решение о сотрудничестве с Китайской академией сельскохозяйственных наук с целью изучения опыта Китая в области почвоведения по следующим направлениям:
Справочно: Китайская академия сельскохозяйственных наук – одно из передовых научно-исследовательских институтов в мире в сфере сельского хозяйства и почвоведения. В Китайской академии сельскохозяйственных наук существует 8 дисциплинарных кластеров, которые включают в себя сельскохозяйственные ресурсы и окружающую среду.
Spelling error report
The following text will be sent to our editors: