Toshkent Davlat Agrar Universitetida “Oliy Ta`lim Muassasalarida marketing rivojlanishining dolzarb masalalari va O`zbekistonda oliy ta`lim raqobatbardoshligini oshirishda uning roli” mavzusidagi xalqaro ilmiy-amaliy konferensiya bo’lib o’tdi.
Unda xalqaro tashkilotlar vakillari, marketing bo’yicha mutaxassislar va Toshkent davlat agrar universitetining o‘qituvchi va talabalari qatnashdilar.
Bugun yurtimizda oliy ta’lim olish istagidagi yoshlar soni yildan yilga ortib bormoqda. O‘z o‘rnida ushbu talabdan kelib chiqqan holda, davlat oliy ta’lim muassasalari bilan tengma-teng faoliyat yuritib kelayotgan xususiy oliy ta’lim muassasalari va xorijiy davlatlar universitetlarining yurtimizdagi filiallari soni ham tobora ko‘paymoqda. Ya’ni, yoshlarga oliy ta’lim berish sohasida kuchli raqobat muhiti vujudga kelmoqda. Raqobat muhiti esa ta’lim sifatining oshishiga, undagi kadrlarning har tomonlama yetuk va bilimli bo‘lishiga zamin yaratadi.
Buning uchun oliy ta’lim muassasasining o‘zi har tomonlama rivojlangan, mustaqil bo‘lishi kerak. Marketing bo‘limining tashkil etilishi ta’lim tizimida ana shu muvafaqqiyatni ta’minlanishiga xizmat qiladi.
Yurtimizdagi davlat oliy ta’lim muassasalari orasida ilk bor Toshkent davlat agrar universitetida Marketing bo‘limi tashkil etildi. Ushbu bo‘lim tomonidan 2022-yilning o‘tgan oylari mobaynida samarali ishlar amalga oshirildi. Jumladan, universitet professor o‘qituvchilari va talabalari o‘rtasida mustahkam aloqa o‘rnatildi. Shuningdek, oliy o‘quv yurtining yangi rasmiy sayti yaratildi va fakultetlarning ijtimoiy tarmoqlardagi rasmiy sahifalari tartibga keltirildi. Universitetni kelgusida rivojlantirishning marketing strategiyasi ishlab chiqildi.
Tadbirda aynan Toshkent davlat agrar universiteti Marketing bo‘limi tomonidan amalga oshirilgan ishlarga e’tibor qaratildi.
“Oliy ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasi”da belgilab berilgan ustuvor vazifalarning ijrosini ta’minlashda har bir oliy ta’lim muassasalarida bugungi mehnat bozori takliflarini tahlil qiladigan, ish beruvchilar va xorijiy hamkorlar bilan o‘zaro manfaatli shartlar asosida aloqalarni o‘rnata oladigan yangi marketing xizmatini yo‘lga qo‘yish, mavjud marketing bo‘limlari faoliyatini qayta ko‘rib chiqish bugungi kunning talabidir. Tadbirdan ko‘zlangan maqsad ham buni amaliyotdagi isbotini ko‘rsatish edi.
В Ташкентском государственном аграрном университете прошла международная научно-практическая конференция на тему «Актуальные вопросы маркетингового развития высших учебных заведений и ее роль в повышении конкурентоспособности высшего образования в Узбекистане».
В мероприятии приняли участие представители международных организаций, специалисты по маркетингу, преподаватели и студенты Ташкентского государственного аграрного университета.
Сегодня количество молодых людей, желающих получить высшее образование в нашей стране, увеличивается с каждым годом. Исходя из этого спроса, увеличивается количество филиалов частных вузов и университетов зарубежных стран, действующих на паритетных началах с государственными вузами. То есть в сфере высшего образования для молодежи формируется сильная конкурентная среда. Конкурентная среда создает основу для повышения качества образования, зрелости и компетентности кадров во всех аспектах.
Для этого высшее учебное заведение должно быть всесторонне развитым и самостоятельным. Организация отдела маркетинга служит обеспечению этого успеха в системе образования.
Впервые среди государственных высших учебных заведений нашей страны кафедра маркетинга была создана в Ташкентском государственном аграрном университете. За прошедшие месяцы 2022 года данное ведомство провело эффективную работу. В частности, установились прочные отношения между университетскими профессорами и студентами.
Также создан новый официальный сайт вуза и организованы официальные страницы факультетов в социальных сетях. Разработана маркетинговая стратегия будущего развития университета.
На мероприятии особое внимание было уделено работе, проводимой кафедрой маркетинга Ташкентского государственного аграрного университета.
В целях обеспечения реализации приоритетных задач, определенных в «Концепции развития системы высшего образования до 2030 года», каждое высшее учебное заведение может проанализировать сегодняшние предложения рынка труда и установить отношения с работодателями и зарубежными партнерами на взаимовыгодных условиях. Создание новой маркетинговой службы, способной приносить прибыль, пересмотр деятельности существующих маркетинговых отделов – требование сегодняшнего дня. Целью мероприятия было продемонстрировать это на практике.
Spelling error report
The following text will be sent to our editors: